CATEGORII
Retur produse
Returul produselor cumparate din magazinul Medizone


Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati online produsele noastre. Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra.

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului fara invocarea unui motiv si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 34/2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 34/2014 ).

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.

Produsele din urmatoarele categorii pot fi returnate doar daca sunt sigilate:

a. Produse de ingrijire personala, Cosmetice;
b. Produse pentru igiena intima (absorbante, irigatoare, gel intim etc.) si igiena dentara (periute de dinti, irigatoare bucale, etc.)
c. Produse din categoria Copii & Bebe (scutece si hrana, imbracaminte si incaltaminte, igiena si ingrijire.).


Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:


a. Produse aduse pe “comandă specială” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca unul sau mai multe dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
b. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
c. Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
d. Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software.

 

Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Site verificat