Livrarea produselor achiziÈionate din magazinul Medizone
Livrarea produselor comandate se face în orice localitate din România prin intermediul firmelor de curierat rapid. Produsele vor fi trimise într-un ambalaj corespunzÄtor, ce va menÈine calitatea acestora pe toatÄ durata transportului Èi special conceput pentru ca produsele sÄ ajungÄ la dvs. intacte.
Costul transportului se poate încadra în una dintre situaÈiile de mai jos:
- GRATUIT pentru comenzile a cÄror valoare este mai mare de 248 lei cu TVA, indiferent de localitatea de desÈinatie, greutatea sau valoarea rambursului;
- 23.50 lei cu TVA pentru comenzile a cÄror valoare este sub 248 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinaÈie, greutatea sau valoarea rambursului.
Termenul de livrare poate varia în funcÈie de produsul comandat Èi de disponibilitatea sa. Termenul de livrare obiÈnuit se încadreazÄ Ã®ntre 24 Èi 48 de ore lucrÄtoare din momentul înregistrÄrii Èi confirmÄrii comenzii. Ãn cazul în care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul vÄ va informa despre acest lucru în momentul confirmÄrii telefonice a comenzii. Ãn aceasta situaÈie, operatorul vÄ va comunica noul termen de livrare. AveÈi optiunea de a alege între a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv. Comenzile primite pe site vor fi procesate în ordinea apariÈiei lor. DupÄ efectuarea unei comenzi, se genereazÄ automat un e-mail cu o copie a comenzii, care va fi trimisÄ la adresa cu care v-aÈi înscris pe site. DacÄ nu s-a primit acest email, înseamnÄ cÄ nu s-a înregistrat comanda, caz în care vÄ rugÄm sÄ ne contactaÈi.
EXISTÄ CAZURI CÃND TERMENELE DE LIVARE POT FI DEPÄÈITE DIN MOTIVE INDEPENDENTE DE NOI. ÃN PERIOADELE AGLOMERATE, TERMENELE SE DEVANSEAZÄ, IAR ACEST LUCRU VA FI AFIÈAT PE PRIMA PAGINA A SITE-ULUI DESPRE LIVRARE.
Ãn cazul în care nu veÈi fi gÄsit la data Èi ora stabilite de agent pentru livrare, Klasse Jobs Consulting SRL, administratorul site-ului www.medizone.ro, va pÄstra produsele comandate timp de cinci zile lucrÄtoare, interval în care vom încerca sÄ vÄ contactÄm din nou pentru a definitiva livrarea. Ãn cazul în care nici în acest interval de timp nu puteÈi fi gÄsit, comanda va fi anulatÄ.
DacÄ doriÈi ca produsele comandate sÄ fie livrate într-o anumitÄ zi Èi intr-un anumit interval orar, notaÈi aceste informaÈii în caseta de "Comentarii" de pe pagina de comandÄ. Comenzile vor fi livrate la data Èi ora stabilite în momentul confirmÄrii telefonice a comenzii.
Ãn cazul în care constataÈi cÄ pachetul dumneavoastrÄ a sosit avariat sau desigilat, vÄ rugÄm sÄ-l refuzaÈi (menÈionând motivul refuzului pe borderoul de livrare) Èi sÄ ne contactati în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.