Îți place acest produs? Adaugă în Lista de dorințe
Preferințele tale, toate într-un singur loc. Cumpără rapid și ușor cu Lista de dorințe!
[title]
[message]Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati online produsele noastre. Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra.
Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului fara invocarea unui motiv si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 34/2014.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 34/2014 ).
Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.
Produsele din urmatoarele categorii pot fi returnate doar daca sunt sigilate:
a. Produse de ingrijire personala, Cosmetice;
b. Produse pentru igiena intima (absorbante, irigatoare, gel intim etc.) si igiena dentara (periute de dinti, irigatoare bucale, etc.)
c. Produse din categoria Copii & Bebe (scutece si hrana, imbracaminte si incaltaminte, igiena si ingrijire.).
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
a. Produse aduse pe “comandă specială” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca unul sau mai multe dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
b. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
c. Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
d. Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software.
Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
Livrarea produselor comandate se face în orice localitate din România prin intermediul firmelor de curierat rapid. Produsele vor fi trimise într-un ambalaj corespunzător, ce va menține calitatea acestora pe toată durata transportului și special conceput pentru ca produsele să ajungă la dvs. intacte.
Costul transportului se poate încadra în una dintre situațiile de mai jos:
- GRATUIT pentru comenzile a căror valoare este mai mare de 290 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinatie, greutatea sau valoarea rambursului;
- 23.50 lei cu TVA pentru comenzile a căror valoare este sub 290 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinație, greutatea sau valoarea rambursului.
Termenul de livrare poate varia în funcție de produsul comandat și de disponibilitatea sa. Termenul de livrare obișnuit se încadrează între 1 și 2 zile lucrătoare din momentul înregistrării și confirmării comenzii. În cazul în care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul vă va informa despre acest lucru în momentul confirmării telefonice a comenzii. În aceasta situație, operatorul vă va comunica noul termen de livrare. Aveți optiunea de a alege între a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv. Comenzile primite pe site vor fi procesate în ordinea apariției lor. După efectuarea unei comenzi, se generează automat un e-mail cu o copie a comenzii, care va fi trimisă la adresa cu care v-ați înscris pe site. Dacă nu s-a primit acest email, înseamnă că nu s-a înregistrat comanda, caz în care vă rugăm să ne contactați.
EXISTĂ CAZURI CÂND TERMENELE DE LIVARE POT FI DEPĂȘITE DIN MOTIVE INDEPENDENTE DE NOI. ÎN PERIOADELE AGLOMERATE, TERMENELE SE DEVANSEAZĂ, IAR ACEST LUCRU VA FI AFIȘAT PE PRIMA PAGINA A SITE-ULUI DESPRE LIVRARE.
În cazul în care nu veți fi găsit la data și ora stabilite de agent pentru livrare, Klasse Jobs Consulting SRL, administratorul site-ului www.medizone.ro, va păstra produsele comandate timp de cinci zile lucrătoare, interval în care vom încerca să vă contactăm din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici în acest interval de timp nu puteți fi găsit, comanda va fi anulată.
Dacă doriți ca produsele comandate să fie livrate într-o anumită zi și intr-un anumit interval orar, notați aceste informații în caseta de "Comentarii" de pe pagina de comandă. Comenzile vor fi livrate la data și ora stabilite în momentul confirmării telefonice a comenzii.
În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat, vă rugăm să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactati în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.
Iti multumim pentru ca ai ales sa ne contactezi. Scrie-ne un mesaj si iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.