Îți place acest produs? Adaugă în Lista de dorințe
Preferințele tale, toate într-un singur loc. Cumpără rapid și ușor cu Lista de dorințe!
[title]
[message]Pentru a achita produsele achiziționate din magazinul medical online Medizone, vă punem la dispoziție următoarele modalități de plată:
- Ordin de plată pe baza Facturii Proforma;
- Depunere în contul bancar al companiei noastre;
- Plata Online cu card bancar prin platforma securizata Stripe (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard);
- Plata in rate online, prin TBI Bank.
1. Plata ramburs sau numerar la sediu
Această modalitate de plată permite achitarea comenzii în momentul livrării. Plata se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul Medizone. În cazul livrării produselor la domiciliu, plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea, și care, în schimbul banilor, vă va elibera o chitanță. Pentru persoanele juridice, limita de plată este de 5.000 RON pe zi.
2. Plata la termen
Această modalitate de plată se aplica numai clientilor Silver si Gold. Pentru a deveni membru si a beneficia de tot acest suport pe care l-am gandit pentru clientii nostri fideli este necesar sa aveti un cont pe site-ul nostru, iar comenzile sa fie plasate direct din contul de client. Ca sa puteti deveni membru Silver trebuie indeplinite cumulativ urmatoarele conditii: sa aveti plasate si livrate minim 3 comenzi iar valoarea totala a comenzilor sa fie de 10.000 lei. Ca sa puteti deveni membru Gold trebuie indeplinite cumulativ urmatoarele conditii: sa aveti plasate si livrate minim 3 comenzi iar valoarea totala a comenzilor sa fie de 20.000 lei.
Dupa ce veti opta pentru aceasta modalitate de plata un reprezentant Medizone va va contacta pentru a stabili impreuna detaliile contractuale: datele cumparatorului, termenul de plata si valoarea limitei de credit.
3. Plată prin Ordin de plată
La înregistratrea comenzii, aveți posibilitatea să alegeți plata prin bancă. Plata se face în baza facturii proforma emise de către SC Klasse Jobs Consulting SRL, deținătoarea magazinului medical online Medizone, după confirmarea disponibilității produselor. În cazul în care nu aveți cont bancar, puteți efectua depunere în contul SC Klasse Jobs Consulting SRL.
Livrarea mărfii se face după confirmarea plății proformei emise, în contul de mai jos.
Numele societății: Klasse Jobs Consulting SRL
Cont bancar: RO31 INGB 0000 9999 0827 6684, deschis la ING BANK
Cod de înregistrare fiscală: RO21905665
Pe lângă contul de mai sus, Klasse Jobs Consulting SRL vă pune la dispoziție și un cont deschis la Trezoreria municipiului Craiova. Plata în acest cont este rezervată exclusiv entităților juridice cu capital de stat:
Numele societății: Klasse Jobs Consulting SRL
RO49 TREZ 2915 069X XX01 5135, deschis la Trezoreria municipiului Craiova
Cod de înregistrare fiscală: RO21905665
Pentru a evita atribuirea greșita a plății, va rugăm să menționați pe ordinul de plată numărul Facturii Proforma.
Plata prin transfer bancar efectuată în numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscală trebuie făcută doar din contul respectivei Persoane Juridice.
4. Depunerea direct în cont
Plata se face în baza facturii proforma emise de către SC Klasse Jobs Consulting SRL, deținătoarea site-ului www.medizone.ro, după confirmarea disponibilității produselor. în cazul în care nu aveți cont bancar, puteți efectua depunere în contul SC Klasse Jobs Consulting SRL:
Numele societății: Klasse Jobs Consulting SRL
Cont bancar: RO31 INGB 0000 9999 0827 6684, deschis la ING BANK
Cod de înregistrare fiscală: RO21905665
Livrarea produselor se efectuează după intrarea în contul societății a contravalorii facturii Proforma.
Pentru a evita atribuirea greșită a plății, vă rugăm să menționați pe ordinul de plată numărul Facturii Proforma.
Plata prin depunere în cont efectuată în numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscală trebuie făcută sub condiția menționării pe Ordinul de Plată a entității juridice plătitoare, nu a persoanei fizice care efectuează depunerea.
Ne rezervăm dreptul ca, în cazul anumitor comenzi, să solicităm plata în avans, parțial sau integral.
5. Plata online cu card bancar prin plaftorma securizata Stripe
Dacă ați ales metoda de plată "Online prin card bancar" este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.
- Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigură, în primul rând, că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, în niciun moment, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.
Important de știut! - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision!
7. Plata in rate online prin TBI Bank
Alături de am implementat un sistem de plata in rate 100% online, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fara drumuri la banca si fara card de credit.
Pasii sunt simpli:
1. selectezi ca Metoda de plata, varianta " Plata in rate online, prin TBI Bank " si finalizezi comanda
2. vei fi redirectionat in pagina TBI – te rugam sa astepti cateva momente pana se realizeaza transferul
3. vei avea posibilitatea sa alegi numarul de rate si valoarea lunara dorite
4. te identifici la distanta pe baza cartii de identitate in original
5. semnezi electronic documentele, printr-un cod primit pe sms. Este nevoie sa detii o sursa de venit inregistrata la ANAF de minim 3 luni 6. dupa aprobare, noi iti livram comanda.
Pentru mai multe detalii, poti accesa linkul urmator: https://tbibank.ro/landing-pages/lp-cu-taxa/
Livrarea produselor comandate se face în orice localitate din România prin intermediul firmelor de curierat rapid. Produsele vor fi trimise într-un ambalaj corespunzător, ce va menține calitatea acestora pe toată durata transportului și special conceput pentru ca produsele să ajungă la dvs. intacte.
Costul transportului se poate încadra în una dintre situațiile de mai jos:
- GRATUIT pentru comenzile a căror valoare este mai mare de 290 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinatie, greutatea sau valoarea rambursului;
- 23.50 lei cu TVA pentru comenzile a căror valoare este sub 290 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinație, greutatea sau valoarea rambursului.
Termenul de livrare poate varia în funcție de produsul comandat și de disponibilitatea sa. Termenul de livrare obișnuit se încadrează între 1 și 2 zile lucrătoare din momentul înregistrării și confirmării comenzii. În cazul în care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul vă va informa despre acest lucru în momentul confirmării telefonice a comenzii. În aceasta situație, operatorul vă va comunica noul termen de livrare. Aveți optiunea de a alege între a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv. Comenzile primite pe site vor fi procesate în ordinea apariției lor. După efectuarea unei comenzi, se generează automat un e-mail cu o copie a comenzii, care va fi trimisă la adresa cu care v-ați înscris pe site. Dacă nu s-a primit acest email, înseamnă că nu s-a înregistrat comanda, caz în care vă rugăm să ne contactați.
EXISTĂ CAZURI CÂND TERMENELE DE LIVARE POT FI DEPĂȘITE DIN MOTIVE INDEPENDENTE DE NOI. ÎN PERIOADELE AGLOMERATE, TERMENELE SE DEVANSEAZĂ, IAR ACEST LUCRU VA FI AFIȘAT PE PRIMA PAGINA A SITE-ULUI DESPRE LIVRARE.
În cazul în care nu veți fi găsit la data și ora stabilite de agent pentru livrare, Klasse Jobs Consulting SRL, administratorul site-ului www.medizone.ro, va păstra produsele comandate timp de cinci zile lucrătoare, interval în care vom încerca să vă contactăm din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici în acest interval de timp nu puteți fi găsit, comanda va fi anulată.
Dacă doriți ca produsele comandate să fie livrate într-o anumită zi și intr-un anumit interval orar, notați aceste informații în caseta de "Comentarii" de pe pagina de comandă. Comenzile vor fi livrate la data și ora stabilite în momentul confirmării telefonice a comenzii.
În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat, vă rugăm să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactati în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.
Iti multumim pentru ca ai ales sa ne contactezi. Scrie-ne un mesaj si iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.