Îți place acest produs? Adaugă în Lista de dorințe
Preferințele tale, toate într-un singur loc. Cumpără rapid și ușor cu Lista de dorințe!
[title]
[message]Ne-am dorit sa punem bazele unui Club in care sa includem toti clientii ce au dovedit ca au incredere in noi si in produsele noastre.
Vrem sa faceti parte din familia noastra, si sa beneficiati de oferte exclusiviste si oportunitatile unice pe care le-am gandit pentru voi. Vrem sa oferim clientilor ce si-au dovedit loialitatea oferte Premium, preturi speciale si alte cateva beneficii in plus!
Scopul nostru este acela de a crea o intreaga experienta persoanlizata pentru clientii nostri fideli, pentru a le arata apreciarea si faptul ca ne pasa.
Cei care au plasat 2 comenzi complete, facturate si livrate, a caror valoare a atins suma de 1000 lei, vor beneficia permanent de o reducere de 2%. Indiferent ca este vorba de aparatura medicala, instrumentare sau consumabile.
Pentru cei care au plasat 3 comenzi complete si au atins suma de 10.000 lei oferim o reducere de 3% pentru orice comanda pe care o vor plasa de aici inainte. Mai mult de atat, vom concepe promotii speciale pentru ei.
Clientii ce au plasat cel putin 3 comenzi complete si au atins suma de 20.000 lei, primesc 4% discount drept recompensa. Ca si membrii Silver beneficiaza de promotii personalizate, insa, in plus vor avea si transport gratuit.
Pentru a deveni membru si a beneficia de tot acest suport pe care l-am gandit pentru clientii nostri fideli este necesar sa aveti un cont pe site-ul nostru, iar comenzile sa fie plasate direct din contul de client.
Accesati www.medizone.ro/customer/account/create/ pentru cont client.
Acum puteti sa va bucurati de toate preturile personalizate pe care le-am pregatit special pentru dvs.
Cu drag,
Echipa Medizone.
Livrarea produselor comandate se face în orice localitate din România prin intermediul firmelor de curierat rapid. Produsele vor fi trimise într-un ambalaj corespunzător, ce va menține calitatea acestora pe toată durata transportului și special conceput pentru ca produsele să ajungă la dvs. intacte.
Costul transportului se poate încadra în una dintre situațiile de mai jos:
- GRATUIT pentru comenzile a căror valoare este mai mare de 290 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinatie, greutatea sau valoarea rambursului;
- 23.50 lei cu TVA pentru comenzile a căror valoare este sub 290 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinație, greutatea sau valoarea rambursului.
Termenul de livrare poate varia în funcție de produsul comandat și de disponibilitatea sa. Termenul de livrare obișnuit se încadrează între 1 și 2 zile lucrătoare din momentul înregistrării și confirmării comenzii. În cazul în care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul vă va informa despre acest lucru în momentul confirmării telefonice a comenzii. În aceasta situație, operatorul vă va comunica noul termen de livrare. Aveți optiunea de a alege între a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv. Comenzile primite pe site vor fi procesate în ordinea apariției lor. După efectuarea unei comenzi, se generează automat un e-mail cu o copie a comenzii, care va fi trimisă la adresa cu care v-ați înscris pe site. Dacă nu s-a primit acest email, înseamnă că nu s-a înregistrat comanda, caz în care vă rugăm să ne contactați.
EXISTĂ CAZURI CÂND TERMENELE DE LIVARE POT FI DEPĂȘITE DIN MOTIVE INDEPENDENTE DE NOI. ÎN PERIOADELE AGLOMERATE, TERMENELE SE DEVANSEAZĂ, IAR ACEST LUCRU VA FI AFIȘAT PE PRIMA PAGINA A SITE-ULUI DESPRE LIVRARE.
În cazul în care nu veți fi găsit la data și ora stabilite de agent pentru livrare, Klasse Jobs Consulting SRL, administratorul site-ului www.medizone.ro, va păstra produsele comandate timp de cinci zile lucrătoare, interval în care vom încerca să vă contactăm din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici în acest interval de timp nu puteți fi găsit, comanda va fi anulată.
Dacă doriți ca produsele comandate să fie livrate într-o anumită zi și intr-un anumit interval orar, notați aceste informații în caseta de "Comentarii" de pe pagina de comandă. Comenzile vor fi livrate la data și ora stabilite în momentul confirmării telefonice a comenzii.
În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat, vă rugăm să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactati în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.
Iti multumim pentru ca ai ales sa ne contactezi. Scrie-ne un mesaj si iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.